miiimmiii

Alla inlägg under januari 2012

Av Mimmi R - 31 januari 2012 21:12

Hej hej! <3

Är hemma frå trningen nu med Filippa o Maja, fett kul men jobbigt <3

Asså titta. I slutet av passet mådde jag skit illa o såg suddit och allt, så jag fick dricka massor av vatten och äta ett äpple :/

Inte alls kul o jag mår inte så bra nu heller :( dom sa att det var " Vätskebrist "

Aja idag i skolan hade vi halv studiedag :)) Fett könt! <3

 Åkte med Maja till Filippa efter skolan oxå drog vi till

Filippas grannar som har 2 as söta hundar, Alex o Mia <3 Mia e chiuaja (stavning) men vet inte vad Alex e för ras?

Vi tog hand om dom i 3 timmar ungefär sen gick vi till Filippa o skypea lite med Abbe o David, ruuligt! ;)


Kort därpå gick vi till gymmet o hade Cykelträning man cyklar 45min isträck! :O

Lätt i början men i slutet ungefär e det rätt jobbigt.. :S <3


Imon ska jag oxå på gymmet men bara med Filippa för Maja ska åka till Fjällen, kmr sakna dej otroligt Maja! ;( <3333

Älskarej <33

Men då är det Styrkepass i 45min, ska bli intresant hur mkt man pallar tills man får astmanfall! Hahaha!! :D

neeh men tills man blir skit trött!    <33


Bloggar imon efter träningen!


Puss o kram skumbanan! :*


  





Av Mimmi R - 30 januari 2012 19:53

Godkväll <3

Nu sitter jag o skypear med Oscar, ruuuligt! :) <3

Imon ska jag gymma med Maja o Filippa, Fett kul det kmr bli! :D <3

Sen på morgonen ska jag dusha o lite så... Idah efter skolan åkte jag till Filippa o va lite med henne sen kom min pappa o

vi åkte med Kimbo (min kanin) till hans uppfödare o kollade om han kunnde vara med i en utställning asså han kunnde men han skulle bli nollad för att förut så hade han fel på tårkanalen o då beövde dom klippa bort en bit pälls

från hans öra o det syns mkt fortfarande så det e därför :( ientligen e han i toppform nu, men tack vare hans öra så

kmr det iaf inte gå så bra för hnm :/ <3

aja ska dra nu! <3


Om jag inte uppdaterar så mkkt på den här bloggen är det för att jag o Maja har en blogg där jag oxå bloggar mkt! <3

Så kolla där ngr gånger om jag inte bloggat för så mkt .... :)


----- >www.mmslife.bloggplatsen.se  <------


Puss o kram skumbanan! :*


 



Av Mimmi R - 29 januari 2012 17:33

Hej hej! <3

Nu sitter jag vid datorn och har precis bokat in träningen på Tisdag,Onsdag o Torsdag! <3

Det ska bli kul att kunna träna igen (:  Ska träna med Filippa o Maja fast Maja ska bara med på Tisdagen tror jag? Iaf det ska bli fett kul! :D<3333

idag har jag gjort massa läxor -.- As tråkigt!!

Ska verkligen satsa på betygen nu! Det har gjort hela tiden men extra mkt i år!<3

Imon äre skola oxå... BUUH! fett tråkigt med alla lektioner o äkliga maten :/ Men sånt får man stå ut med ibland...

Bloggar lite ikväll oxå tror jag, måste gå o dusha nu ;))


Puss o kram skumbanan! :*


 


Av Mimmi R - 29 januari 2012 17:21


 
Av Mimmi R - 29 januari 2012 12:40

Tja Tja! <3

Sitter på mitt rum o gör spanska -.- såååå jevla tråkigt!!

Iaf jag o 2 tjejer har kommit överens om att göra ett länk byte. Gabriella & Elin <3

2 fina tjejer som har en jätte söt blogg! :)

Kicka gärna in på den! <3


www.waggi.bloggplatsen.se <3

Klicka på länken för att komma ditt!


Ska plugga vidare nura ;(      


Puss o kram skumbanan!:*


  

haha, skit söta tjejer det där asså! <3


 


en bild på meei! ^^ <3

Av Mimmi R - 29 januari 2012 09:52

Hej igen! <3

Ni måste se det här videoklippet! Det e fett starkt att gå emot typ 3 000 människor för jag tror att många tkr att justin bieber e bög... men kolla på det här! ;D <3


Puss o kram skumbanan! :*


Av Mimmi R - 29 januari 2012 09:21

Godmorgon alla fina bloggläsare! <3

Nu ligger jag i min säng o bara tar det lungt, idag ska jag göra läxor -.- BUUUUH

Men efter det om jag har tid ska jag till Hanige elr Nacka o shoppa lite där ;) <3

Tror jag om jag hittar något? :)) Asså jag stör mig på persner som ringer mitt på natten o sen bah: Neeh det va inget!  7

Det hände mig inatt men jag orkade inte svara... var så trött! Jag nämmner inga namn men snälla tänk

på vad ni ut sätter andra människor för!! <333    Tack för mig, bloggar senare o lägger upp bilder på kläderna/grejerna om jag köpte något där :D


Puss  o kram skumbanan!   



   

Jah o min underbara chey, älskar dej till döden Filippa! :* <333333





Av Mimmi R - 28 januari 2012 22:13

Hej hej!<3

Nu äre kväll o sitter o myser med datorn <3 Myyyys! ;)

Fb,blogga,messa,tv,coola,chips o ipod vad mer ka man önska? ;) <3

Finns säker mer saker men just nu äre perfekt :D

aja ska inte göra så långt inlägg ville bara uppdater nu på kvällen :)


Puss o kram skumbanan! :*



 



Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards