miiimmiii

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Ätit nu <3

Av Mimmi R - 9 februari 2012 20:11

Hej hej! <3

Nu snackar jag med Maja i tele <33 ruligt :) 

Idag hade vi gymmpan i skolan... lite roligt o lite tråkigt.. <3


Det roliga: Man skulle rula på några mator typ och ha avstånd från varandra, Filippa är kanske 2m ifrån mig och då tänkte jag att jag kunde börja rulla... jag rullar på mattan oså märker jag att Filippa hade stanat oxå rullar jag rakt in i Filippa! <3 Och hon skriker i mitt öra typ! xD <3333 Hahahhahaha!! 


Det dåliga: Att vi har gymmpa med tyresöskolas jobbigast 5:or!! Vissa där e snälla oså... men vissa

kan juh inte hålla käften 1 sekund!! :O <33 sååå jobbigt och det tar våran (6:ornas) gymmpa tid oxå! aja sånt får man leva med! ;) 


Imon äre Fredag!! :D <33   WOOP WOOP!!

Sen på lördag börjar dansen o ska åka och fira min faster! :)  ska kanske vara med Filippa imon efter skolan så vet nt om bloggar imon efter skolan.. <3


Puss o kram skumbanan! :*




  

Jag o Filippa på mitt golv idag då xD <3    hahah älskarej! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi R - 20 februari 2012 22:32

hej hej! <3   Så alla vet så har jag skaffat ny blogg på devote.se ...    www.mimmiringkvist.devote.se <----- bloggen !   Tack för mig! Kommer uppdatera varje dag på den <3   Puss o kram skumbanan:* ...

Av Mimmi R - 19 februari 2012 17:03

Hej hej!

Av Mimmi R - 18 februari 2012 16:19

Hej hej!

Av Mimmi R - 17 februari 2012 20:45


Hej Hej! <3 Idag har jag bara legat i soffan och tagit det lungt. Sådär kul måste jag säga :/ men som tur e mår jag bättre :) Imon blire igen dans (FU** OF!) för min danslärare slutade p.g.a personliga skäl... Hon var faktiskt nt så bra helt ä...

Av Mimmi R - 17 februari 2012 09:31


Hej hej! <3 Förlåt att jag nt bloggat på så länge men jag har nt haft blogglust.. E hemma idag för jag e sjuk   As tråkigt! Har jätte ont i huvudet, ont i halsen, mår ila osånt :( Idag blire väll bara ta det lungt och plugga -.- Sjukt tråk...

Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards