miiimmiii

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Tråk dag!

Av Mimmi R - 17 februari 2012 09:31

Hej hej! <3

Förlåt att jag nt bloggat på så länge men jag har nt haft blogglust..

E hemma idag för jag e sjuk  

As tråkigt! Har jätte ont i huvudet, ont i halsen, mår ila osånt :(

Idag blire väll bara ta det lungt och plugga -.- Sjukt tråkigt! Idag blire verkligen än tråk-dag!

Imon äre dans och ska troligtvis sova hos Maja. Ska försöka bli frisk idag så jag kan gå på dansen och va med Maja <3


Igår vare brandallarm på skolan... skit kallt att stå på basketplan i jeans och en kofta! :O

Jag,Filippa o David var på väg ner till idrottshallen då vi ser att hela skolan springer mot basketplan (Skolans samlings ställe om brandallarmet går) så vi går lite fridfullt ditt   

vi står där i en kvart tills dom (lärarna) säger att vi kan gå till våran lektion och vi skulle ju ha idrott och det tar en stund innan dom öppnar dörrarna in till omkläningsrummen och man måste vänta utanför så det blev ju änu kallare! Och vi fick

bara ha idrott i 20min för det där brandallarmet! aja sen nästa fredag ska vi simma <3 


Ny header! Vad tkr du om den? kommentera det här inlägget vad du tkr om headern och designen :)


Puss o kram skumbanan:* 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi R - 20 februari 2012 22:32

hej hej! <3   Så alla vet så har jag skaffat ny blogg på devote.se ...    www.mimmiringkvist.devote.se <----- bloggen !   Tack för mig! Kommer uppdatera varje dag på den <3   Puss o kram skumbanan:* ...

Av Mimmi R - 19 februari 2012 17:03

Hej hej!

Av Mimmi R - 18 februari 2012 16:19

Hej hej!

Av Mimmi R - 17 februari 2012 20:45


Hej Hej! <3 Idag har jag bara legat i soffan och tagit det lungt. Sådär kul måste jag säga :/ men som tur e mår jag bättre :) Imon blire igen dans (FU** OF!) för min danslärare slutade p.g.a personliga skäl... Hon var faktiskt nt så bra helt ä...

Av Mimmi R - 13 februari 2012 18:13


Hej Hej! <3   Jag är GALET KÄR i One direction!!<33333 Dom e sååå bra att jag svimmar!!<33333 Dom e allt lixom!!<3333 Jävligt snygga, as söta, sjunger som gudar, säkert snälla och är speciella!! <33333 Jag och Filippa satt en hel...

Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards