miiimmiii

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Hemma från träningen <3

Av Mimmi R - 31 januari 2012 21:12

Hej hej! <3

Är hemma frå trningen nu med Filippa o Maja, fett kul men jobbigt <3

Asså titta. I slutet av passet mådde jag skit illa o såg suddit och allt, så jag fick dricka massor av vatten och äta ett äpple :/

Inte alls kul o jag mår inte så bra nu heller :( dom sa att det var " Vätskebrist "

Aja idag i skolan hade vi halv studiedag :)) Fett könt! <3

 Åkte med Maja till Filippa efter skolan oxå drog vi till

Filippas grannar som har 2 as söta hundar, Alex o Mia <3 Mia e chiuaja (stavning) men vet inte vad Alex e för ras?

Vi tog hand om dom i 3 timmar ungefär sen gick vi till Filippa o skypea lite med Abbe o David, ruuligt! ;)


Kort därpå gick vi till gymmet o hade Cykelträning man cyklar 45min isträck! :O

Lätt i början men i slutet ungefär e det rätt jobbigt.. :S <3


Imon ska jag oxå på gymmet men bara med Filippa för Maja ska åka till Fjällen, kmr sakna dej otroligt Maja! ;( <3333

Älskarej <33

Men då är det Styrkepass i 45min, ska bli intresant hur mkt man pallar tills man får astmanfall! Hahaha!! :D

neeh men tills man blir skit trött!    <33


Bloggar imon efter träningen!


Puss o kram skumbanan! :*


  





 
 
Maja :-)

Maja :-)

31 januari 2012 21:54

Awwi <3 älskarej med <3 kommer sakna dig jätte mkt <3
Vi kanske kan sova på fredagen när jag kommit hem<3 om du vill<3

http://Mmslife.bloggplatsen.se

Mimmi R

1 februari 2012 19:41

aa ska kolla gmn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi R - 20 februari 2012 22:32

hej hej! <3   Så alla vet så har jag skaffat ny blogg på devote.se ...    www.mimmiringkvist.devote.se <----- bloggen !   Tack för mig! Kommer uppdatera varje dag på den <3   Puss o kram skumbanan:* ...

Av Mimmi R - 19 februari 2012 17:03

Hej hej!

Av Mimmi R - 18 februari 2012 16:19

Hej hej!

Av Mimmi R - 17 februari 2012 20:45


Hej Hej! <3 Idag har jag bara legat i soffan och tagit det lungt. Sådär kul måste jag säga :/ men som tur e mår jag bättre :) Imon blire igen dans (FU** OF!) för min danslärare slutade p.g.a personliga skäl... Hon var faktiskt nt så bra helt ä...

Av Mimmi R - 17 februari 2012 09:31


Hej hej! <3 Förlåt att jag nt bloggat på så länge men jag har nt haft blogglust.. E hemma idag för jag e sjuk   As tråkigt! Har jätte ont i huvudet, ont i halsen, mår ila osånt :( Idag blire väll bara ta det lungt och plugga -.- Sjukt tråk...

Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards