miiimmiii

Alla inlägg under december 2011

Av Mimmi R - 30 december 2011 15:20

Serri öst1 Det här är EKTA syskon kärlek! <3

Så jä*** söööta!!!   






Av Mimmi R - 30 december 2011 14:52

Hej alla! <3

sry att jag inte ahr bloggat på ett tag men det är för att jag inte ahr haft tid! <3

Jag tänker i alla fall ta en bloggpause i 1 vecka! <3

Så ní vet! <3


Aja jag ber ialla fall om ursäkt! <3   

(Ska bättra mig...)


Puss! <3 



 



Av Mimmi R - 23 december 2011 23:47

Hohoho, god jul alla läsare! <3


  


Julmusik! <3


Av Mimmi R - 23 december 2011 18:29

Yo! <3

Imon äre julafton! :)) <3 Ska till mina kusiner och fira där med hela släkten! ;)

Ska bli suuuper kul!  Jag tror att jag kmr få ett par Adidasbyxor & present kort på HM,kappahl elr något sånt...

 

 

här e adidas byxorna! :)


Idag städade jag Tim och toys bur oxå, tog 1 timme och 20 min! ;O <3 lång tid för en bur tkr jag väll ändå:)

och har haft ont i halsen och hostat ;( <3

men jag blir nog frisk till imon... hopppas jag...

Jag tror nt att jag hinner blogga imon det är juh ändå julafton och lite så,men jag tror att jag hinner blogga LITE på morgonen! men nu måste jag äta!


Puss!





Av Mimmi R - 22 december 2011 18:27

Hej! <3

Det här inlägget kmr handla om min underbara kanin! <3


Kimbo!


han är 2 år gammal och han har varit med i en kanin tävling och fick 93,5 poäng (Högst på den här tävlingen var 95,0) så rätt så nära var det! ;D <33  han har fått 5 barn men dom dog stax inpå :(

Det var lite fakta, men nu kmr en bild på den underbara kaninen! <333


  

Älskar dig Kimbo! <3

Av Mimmi R - 21 december 2011 18:15

Hej hej! <3

Nu sitter jag i soffan och kollar lite fb och tittar på tv :)

Idag på skolan hade 9.orna vollyboll match mot läraran!


HEJA 9.ORNA <33333333333333333333


Men lärarna van... SKANDAL!!!! Aja skit i skolan, efter skolan var jag med felicia, först var vi hos henne ett tag sen

ringde vi Abbe och undra om han ville göra något med oss... men han kunde inte :( <333   

Imon äre julavslutnikng!          JIPPI! <3333    Och om 3 dagar äre julafton! :D Nu ska ni få lite biler och en låt!


                                           Puss!




Sommaren 2010 :) 


   

Årets julgrann 2011! :D <333333


Av Mimmi R - 20 december 2011 20:26

Tja Tja!  <3

 Nu sitter jag vid fb,messar och lite annat ;) <33 Idag var jag i alby med min klass och hade lite snöbollskrig och sammarbets övingar och grilla lite korv ^^ <3   Efter det gick jag med Elion & maja till Elin, vi hade jääätte kul! :D <3

Vi tog massor av kort med Elin´s symstemkamera :)  Typ lite så... Jag har fått lite kommentarer att jag ska skriva bara om mina djur!  ;D <3  jag har 2 gerbiler och en kanin! <3 älskar dom otroligt mkt! men jag gör det imon om jag hinner ;)

Aja ska ta bort allt sminck och lite så!  <3



                  

                            Gammal bild ;S <    



                               Pussi och krammiz!  




   


Av Mimmi R - 19 december 2011 20:13

Tjoo! :))

Idag har jag varit och julshoppat lite med Filippa! :D <33 Jag köpte presenter till Mamma,Pappa,lillebrorsan,min kusin,min farbros & min farbrors fru! <3

Det här är vad dom fick...

Mamma - ett par mysiga tofflor :)

Pappa - En "skylt" där det står Världens bästa pappa!

Lillebror - Starwards spel :) (Elr hur det stavas)

Kusin - ett pressentkort på Gamestop :))

Farbror och farbrors fru - Ett lukt ljus :) (Dom fick dela på ett <3)


kmr en bild på julgranen lite senare:)

                                           


                                 Puss!  



  







Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards