miiimmiii

Alla inlägg under december 2011

Av Mimmi R - 12 december 2011 16:50




 

Tjo! Det här är Felicia Stråhle <3

Felicia är världens snällaste och roligaste person i världen! <3

Med henne har man ALLTID kul! :)  det spelar ingen roll var man är, soptip,husvagns semester,på stranden det struntar hon i hon är alltid posetiv! Hon får en att le! <3

Hon vill ha en kille som är,snäll,söt,snygg,omtänksam,rolig och som gärna vill vara med henne ofta! <3

Hon har 2 hundar som heter kiwi & simba (Dom är uuur gulliga som helst! <3)

Så passa på killar ni har en chans i livet så ta den, imon kanske det är försent?! <3

Adda henne på fb: Felicia Stråhle! <3





Av Mimmi R - 12 december 2011 16:40





 

Hej! det här än Hanna Boxstöm. <3

hon är en tjej från tyresö, hon vill han en kille med bra humor,snygg,snäll,söt och som bryr sig om henne!

Hon gillar att vara med kompisar och att shoppa! <3

Hon är jätte snäll och jätte söt! <3

så nu ni killar nu har ni chansen att få världens toppen tjej!

Adda: Hanna Boxström på facebook! <3

Du just du får chansen att impa på hanna så kom igen... ADDA HENNE! :D <3



Av Mimmi R - 12 december 2011 16:34




 

Tja! det här är Jacob Kummetz !<3

Snygg kille från Tyresö, han gillar att spela fotboll och att hänga med kompisar.<3

Han vill ha en tjej som är snäll,rolig,snygg och har mkt personlighet! :)  <3

Han är jätte snäll,rolig,söt,snygg och en riktigt sportkille!

Adda honom på fb (Facebook)

Sök på: Jacob Kummetz.

Du kanske e den rätta! Gör ett försök! :)) <3




Av Mimmi R - 11 december 2011 20:16

Godkväll alla läsare!  <3

nu sitter jag framme för facebook och kollar lite...

Kom hem från Denise fest för typ en halv timme sen!    <33

Det var suuuper kul! <3 hon hade bjudit hela klassen och hennes kompis Hanna! <3

hon är jätte snäll och rolig m.m, jag fick 136 poäng kanske... jag tkr inte det var så bra.. (Vi han köra 2 omgånger <3)

Men men det kmr andra chanser!   

Jag & Filippa hade köpt en gråtröja med glitter på och 5 nagellack! <33

Det var discobowling (Annars äre inte kul tkr jag...) och jag var med Sissi,Filippa & Amanda!    <33

Hahahahhah, det var as kuuul! <33

Aja imon äre skola -.- <3

inte så kul asså...

förutom att träffa alla kommpisar!    <33

                                        

                                            Ska dra nu! Bloggar imon, Puss!   <33333333


//Miiimmiii.


 

Jag & Filippa i våra partyoutfits! <3333333












Av Mimmi R - 11 december 2011 08:54

Godmorgon! :) Nu ligger jag i min säng och ska snart gå ner och käka lite frulle :P <333sen ska jah gå till Filippa som jag har sagt i varenda inlägg! :$ <3 Jag lägger upp en bild på party outfiten sen på kvällen för jag ska till Filippa och fixa mig och jag orkar inte blogga då... Aa, jag hade ientligen inget att skriva om ville bara uppdaterna lite:) <3333 Nu ska jag äta lite frukost bloggar ikväll! ;) Puss på er!:* <33333

Av Mimmi R - 10 december 2011 22:03

Tjoo! Ligger i sängen och kollar på lite TV :) <33 Idag gymmade jag på morgonen och efter det gick jag till Filippa!:)<33 Imon ska jah oxå va med henne, för vi ska juh på bowlingkalas som jag skrev i förra inlägget ;) Det ska bl jätte kul! <3 Jag lägger upp min party outfit imon ialla fall! :D vet inte när riktigt på morgonen elr på kvällen? Aja ni får väll gå in på bloggen ofta och kollla om jag har bort det! Ska sova lite nu! :)<3 Godnatt, puss på er!:* <33333

Av Mimmi R - 10 december 2011 13:43

Hej hej alla bloggläsare!<3

Snart ska jag till min bästisfestis!

Filippa! <333

Hon är helt awesome!! hahaha, neeh skoja hon är jätte snäll,roliga och allt som en underbar människa kan vara!   <3333

Hon och jag ska på kallas imon hos våran kompis Denise! Bowlingfest, ska bli jätte kul!   <3333 jag är S.Ä.M.S.T på bowling!! Så jag tror inte att det kmr gå så bra... men nu ska jag mysa med mina gerbiler, Tim & Toy.

Ha en bra förmiddag<3


//Miiimmiii <3


       

Tim & Toy<3                                    Jag! <3


Av Mimmi R - 10 december 2011 12:50

Hej Hej alla bloggläsare! <333

Jag heter Mimmi och är 12 sommrar, jag gillar att vara med kompisar,gosa med mina djur,bada och åka utomlands!   

Om du följer min blogg följer jag din! <33

Jag kmr uppdatera min blogg varje dag, ialla fall när jag hinner... och lägga ut lite bilder på mig och mina djur,kompisar och allt annat jag kan komma på!    <33

Tack för mig leverpastej!<3


//Miiimmii <3




Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards