miiimmiii

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Mimmi R - 12 december 2011 20:14

Hej! <3 Nu ligger jah i min säng och kollar på lite tv :)) <3 Blev någon intresserad av dom 4 singlarna? Om du inte blev det så kan du vänta till imorgon då kmr det mkt mera singlar att haffa! :D <3 Så alla vet alla singlar är 12år! <3 Då kanske man ska dra en lien sammanfattning av idag:)<3 På skolan idag vare typ bara film lektioner -.- <333 Och vi har typ fått mögelinfektion i vår matsal... Så vi får leva på rester och plasttalrikar & plastglas... Det är inte kul! :( men som tur e har vi en cafeteria i min skola och för kan man köpa mackor, yoggi, frukt, smothie och saft ;) <3 Men nu ska jag kolla lite på TV. Godnatt! <3333 Puss bloggar imon!:* <33333333

Av Mimmi R - 12 december 2011 16:50




 

Tjo! Det här är Felicia Stråhle <3

Felicia är världens snällaste och roligaste person i världen! <3

Med henne har man ALLTID kul! :)  det spelar ingen roll var man är, soptip,husvagns semester,på stranden det struntar hon i hon är alltid posetiv! Hon får en att le! <3

Hon vill ha en kille som är,snäll,söt,snygg,omtänksam,rolig och som gärna vill vara med henne ofta! <3

Hon har 2 hundar som heter kiwi & simba (Dom är uuur gulliga som helst! <3)

Så passa på killar ni har en chans i livet så ta den, imon kanske det är försent?! <3

Adda henne på fb: Felicia Stråhle! <3





Av Mimmi R - 12 december 2011 16:40





 

Hej! det här än Hanna Boxstöm. <3

hon är en tjej från tyresö, hon vill han en kille med bra humor,snygg,snäll,söt och som bryr sig om henne!

Hon gillar att vara med kompisar och att shoppa! <3

Hon är jätte snäll och jätte söt! <3

så nu ni killar nu har ni chansen att få världens toppen tjej!

Adda: Hanna Boxström på facebook! <3

Du just du får chansen att impa på hanna så kom igen... ADDA HENNE! :D <3



Av Mimmi R - 12 december 2011 16:34




 

Tja! det här är Jacob Kummetz !<3

Snygg kille från Tyresö, han gillar att spela fotboll och att hänga med kompisar.<3

Han vill ha en tjej som är snäll,rolig,snygg och har mkt personlighet! :)  <3

Han är jätte snäll,rolig,söt,snygg och en riktigt sportkille!

Adda honom på fb (Facebook)

Sök på: Jacob Kummetz.

Du kanske e den rätta! Gör ett försök! :)) <3




Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards