miiimmiii

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Mimmi R - 17 december 2011 17:55

Cha Cha! <3

Ny header ville bara säga det, hoppas ni tycker den e fin/snygg! <3

Kommentera vad du tkr;) <33333



                                         PUSS!   


  

Bild on mee! (Rätt längesen<3)




Favvolåten B).. Thihihi <3




Av Mimmi R - 17 december 2011 17:11

Tjo! <3

Nu sitter jag framför facebook och chattar lite...

Kom hem från Maja för typ 20min sen;) Vi har haft as roligt! Efter skolan gick vi till hennes mamma som jobbar på ett dagis och hon håller på med 1,5 - 2 åringar! förstå vad gulliga!! :D <33 Jag och maja byggde

torn med dom små småttingarna och allt! Jäääätte söta! <3 efetr det gick vi och köpte lite godis sen gick vi hem till henne gjorde ordning min säng jag skulle sova på, men vad är en fredagskväll utan pizza? Så vin drog till pizzerian och käka lite:) efetr det så gick vi hem till henne och hydre film på tv och den var jääte bra!

"Greta" heter den om någon undra;) <333 sen vare fb,blogga och lite annat;)

Jag och Maja har gjort en blogg som heter


http://www.mmbf.bloggplatsen.se 

Det står för: mm= Mimmi & Maja, bf= Bästisar förevigt! <3

Så om jag inte bloggar på den här bloggen, så bloggar jag på den!;) så kicka in på den oxå! :D


Imon ska jag,Filippa,Ralle & Hugo gå och kolla på Sissi´s julshow! (Hon går på konsåkning) det ska bli jätte kul!

Annars inte så mkt...


Om 1 vecka äre julafton oxå!

JIPPI JIPPI!!!! <3333333 men jag måset iväg och köpa lite julklappar oxå...

Aja nu får niha en fin eftermidag!


                                                  
             PUSS!   


Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards