miiimmiii

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Mimmi R - 13 december 2011 17:22

Tjo! <3

Nu har jag varit hos tandläkaren, det var inte kul!;( <333

Inte kul asså! :/  Hon som stog brevid tandläkaren hon var dum mot mig! Hon trodde typ att jag hade gummikinder så hon drog kinderna så det gör hett ont nu;( <33

Idag var det skola igen elr det såklart det är juh vardag... Uppps ^^ ... Strunt samma...

På morognen var det Lucia i gymmpasalen! :) <3

Sen hade vi NO -.-' Tråkigaste ämnet engligt mig då;) <333 Sen på svenska skulle man leta julord i ett rutitpapper med massa bokstäver... as tråkigt.. men jag gick in till Sissi,David & Abbe... då blev det roligare :D<333

Sen engelska utomhus, jäääte kallt! Och skulle gå till Tyresöslott och bara prata engelska -.- fast ja... det gick inte så bra om man säger så... hehe<3 sen går man på lunchen och äter smaklös gröt, inte gott ville jag bara medge!

Ska dra iväg till landet igenstans nu! xP <33

ha det gött igelkott! <333


                                                  
           PUSS!  






Av Mimmi R - 13 december 2011 17:16



 

Det här är Maja Gylner! <3

Hon är helt underbar och en av mina bästisar! <3

Hon ska ni ha en jäv** respekt för, för om någon är dum mot henne ska ni veta att ni dumma mot mig! <3

Maja vill ha en kille som är Snäll, rolig, omtänksam, sööt och att han inte ska skämas över att var med henne & att ni ska kunna vara tillsamans efter skolan.

Maja gillar att dansa och att vara med kompisar! <3

Adda henne på facebook. Maja Gylner! <3


Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards