miiimmiii

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Mimmi R - 1 februari 2012 19:41

Hej hej <3

sitter o skypear med Filip nu, hahah bäst humor juh!! ;D <3

Iaf e hemma nu efter en hård träning med Filippa,

FETT TRÖT!!!!! :O

Men det ger juh resultat i längden... imon blire engelska lxförhör oxå.. SNARK!!! -.-

Sen nästa vecka äre natonella prov oxå... men det e i svenska som tur e ... måste plugga mer vill nte halka efter i skolan :/<3

Har så mkt i huvudet nu.. <3


Nästa vecka börjar dansen iaf, ruuligt! :)) <3 Ska nog byta till Dans akademin ine i stan när jag gått klart på den dans jag går på nu ;) <33 har mina orsaker... Då kanske Filippa oxå ska byta! :D vem vet??


Sen i marsh äre Rome som gäller! Untz Untz! <3  ska bli grymt kul att åka ditt med klassen o så, jag ska INTE gå i skidskola som jag sagt förut, för jag o Filippa kan lära oss själva (Okej, kanske med hjälp av några kompisar men ändå) det ska bli skit kul att pröva slalomskidor för först gången ;)<33 Heheh... Aja nu blire lite musik o bild på meei o Filippa! :P <333


Puss o kram skumbanan! :*


  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag heter Mimmi, här bloggar jag om min vardag, fritid,kompisar och övringa saker, tack för att du läser min blogg! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards